måndag 21 september 2009

.

Heej!


Helgen har varit toppen och har spenderats med föräldrar och svärföräldrar. Träningen går framåt och jag och Callie lär känna varandra bättre för varje dag.



I söndags åkte jag och Thomas ut till Fågelbro och träffade två av callies syskon, hennes mamma, halvsyster + fröken Zmilla. Callie gillade att leka med likasinnade och det var kanonkul att se!



Ikväll har jag roat mig med att försöka klicka in att Callie ska ställa sig i en liten låda med alla fyra tassar som jag ställt på golvet. Vi fick iallafall in framtassarna, baktassarna provar vi med imorrn igen tror jag!















Callie










Bus!





4 kommentarer:

  1. ah så härligt det är när dom får träffa valpar av samma ras:)

    SvaraRadera
  2. Härlig dag i söndags med sköna valpar och mattar med hussar. Callienser så fin ut och ni gör ett så bra jobb med Callie. Kram Libban, Biscuit och Blaze

    SvaraRadera
  3. Wawawiiiwaa! Hon är sötare än socker och vi vill komma och leka snaaart! :)

    SvaraRadera
  4. Ouhhh. She sure is a cutie! Uncle Pelle sends a big "wuf" from Finland.

    Best,
    Liisa, Pelle & Uno

    SvaraRadera